Vračila in reklamacije
Izdelki mi ne ustrezajo, kako jih lahko vrnem?
Vračilo lahko enostavno uredite preko kontaktnega obrazca za vračila.
Vračilo je mogoče v roku 14 dni po prevzemu pošiljke v primeru, da je izdelek zapakiran v originalni, nepoškodovani embalaži in na njem ni vidnih znakov uporabe.
Če je izdelek že bil uporabljen ali pa so vidni znaki uporabe, oz. se je izdelek poškodoval po vašem prevzemu, ti kupnine zanj ne moremo vrniti.
Stroška dostave za vračila NE krije podjetje Mario Pešić s.p.
Ali lahko vrnjen izdelek zamenjam?
Direktna menjava vrnjenega artikla žal ni mogoča.
Takoj ko bo artikel pri nas in bomo preverili, ali ustreza pogojem za vračilo, vam bo izdan dobropis in vračilo kupnine izdelka na način, ki je bil izbran kot način plačila.
Prosimo, da izdelke vrnete v takem stanju, kot so bili dostavljeni. Poškodovani artikli ne morejo biti vrnjeni.
Vračilo artiklov lahko opravite preko kontaktnega obrazca za vračila.
Stroška dostave za vračila NE krije podjetje Mario Pešić s.p.
Kako dolgo bo trajalo, da dobim dobropis za vračilo naročila?
Ko tvoja pošiljka pride nazaj v naše skladišče in jo preverimo, ti v roku 14 dni vrnemo denar v znesku izdelkov preko načina plačila, ki je bil izbran pri naročilu oz. na naveden bančni račun, če je bilo izbrano plačilo z gotovino po povzetju.
Kako lahko reklamiram izdelek?
Reklamacijo izdelka lahko enostavno uredite preko obrazca za uveljavljanje reklamacije ali garancije.
Kako lahko pri izdelku uveljavim garancijo?
Garancijo lahko enostavno uveljavite preko obrazca za uveljavljanje reklamacije ali garancije.
Na kateri naslov naj vrnem izdelke?
Artikle pošljete na sedež našega podjetja:
Mario Pešić
Jurovci 30a
2284 Videm pri Ptuju
Ne pozabi priložiti potrdila o vračilu, ki ga izpolnite TUKAJ.
Ali po prejemu vračila dobim potrdilo, da ste izdelke prejeli?
Ja, po prejemu vračila vam bomo poslali potrdilo o prejemu na vaš elektronski naslov.